Tez İşletme 2019

Customer Perception and Customer Response to Ethical Marketing in Textile Industry

  • Kodu: 5070
  • Eserin Orijinal İsmi: Customer Perception and Customer Response to Ethical Marketing in Textile Industry
  • İngilizce/Türkçe İsmi: Tekstil Sektöründe Etik Pazarlamaya Dair Müşteri Algısı ve Tepkisi
  • Türü: Tez
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Etik Duyarlılık
  • Dili: İngilizce
  • Orijinal Dili: İngilizce
  • Yayın Yılı: 2019
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Bahçeşehir Üniversitesi
  • Yayın Yeri: İstanbul
  • Sayfa Sayısı: 72
  • Anahtar Kelimeler: Etik, Etik Duyarlılık, Pazarlama Politikaları, Müşteri Algısı, Müşteri Davranışı
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)