Makale İşletme 2011

Tüketicilerin Seyahat Acentalarına İlişkin Etik Algıları ve Niyetlerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma

  • Kodu: 1290
  • Eserin Orijinal İsmi: Tüketicilerin Seyahat Acentalarına İlişkin Etik Algıları ve Niyetlerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
  • Türü: Makale
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Pazarlama Etiği
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2011
  • Dergi İsmi: Ege Akademik Bakış Dergisi
  • Cilt No: 11
  • Sayı No: 2
  • Sayfa Sayısı: 14
  • Sayfa Aralığı: 325 - 338
  • Anahtar Kelimeler: Pazarlama Etiği, Algılanan Etik Problem, Etik Niyetler, Turizm, Seyahat Acentaları
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: DergiPark
  • İnternet Kaynaklari: https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/558780