Makale Eğitim 2019

Öğretmen Adaylarının Sosyal Medya Etiğine İlişkin Görüşlerinin Etik İkilem Senaryolarıyla İncelenmesi

  • Kodu: 1517
  • Eserin Orijinal İsmi: Öğretmen Adaylarının Sosyal Medya Etiğine İlişkin Görüşlerinin Etik İkilem Senaryolarıyla İncelenmesi
  • Türü: Makale
  • Alan: Eğitim
  • Konu(lar): Sosyal Medya Etiği
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2019
  • Dergi İsmi: Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Cilt No: 20
  • Sayfa Sayısı: 14
  • Sayfa Aralığı: 1093-1107
  • Anahtar Kelimeler: Sosyal Medya, Sosyal Medya Etiği, Öğretmen Adayları
  • Açıklama: Sayı kısmında özel sayı olarak belirtilmektedir.
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: DergiPark
  • İnternet Kaynaklari: https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/697169