Makale İşletme 2021

Comprehensive Review of the Marketing Ethics Literature: A Bibliometric Approach

  • Kodu: 1887
  • Eserin Orijinal İsmi: Comprehensive Review of the Marketing Ethics Literature: A Bibliometric Approach
  • Türü: Makale
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Pazarlama Etiği
  • Dili: İngilizce
  • Orijinal Dili: İngilizce
  • Yayın Yılı: 2021
  • Dergi İsmi: İş Ahlakı Dergisi
  • Cilt No: 14
  • Sayı No: 2
  • Sayfa Sayısı: 28
  • Sayfa Aralığı: 242-269
  • Anahtar Kelimeler: Pazarlama Etiği, Bibliyometrik Analiz, Sistematik İnceleme, Etik Literatür
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: İş Ahlakı Dergisi
  • İnternet Kaynaklari: https://isahlakidergisi.com/content/6-sayilar/28-14-cilt-2-sayi/2-m2176/tjbe_14_2_emre.yildirim.pdf