Makale Turizm 2019

Terör Olaylarının Turistik Talebe Etkisi: İlişkisel Pazarlama Bakış Açısıyla İstanbul'daki 4 ve 5 Yıldızlı Otellerde Bir Uygulama

  • Kodu: 2959
  • Eserin Orijinal İsmi: Terör Olaylarının Turistik Talebe Etkisi: İlişkisel Pazarlama Bakış Açısıyla İstanbul'daki 4 ve 5 Yıldızlı Otellerde Bir Uygulama
  • Türü: Makale
  • Alan: Turizm
  • Konu(lar): Yıldırma
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2019
  • Dergi İsmi: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
  • Cilt No: 9
  • Sayı No: 2
  • Sayfa Sayısı: 20
  • Sayfa Aralığı: 596-615
  • Anahtar Kelimeler: Terörizm, Terör Eylemleri, İlişkisel Pazarlama, Turizm Talebi, Otel İşletmeleri
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: WorldCat
  • İnternet Kaynaklari: https://www.worldcat.org/title/teror-olaylarinin-turistik-talebe-etkisi-iliskisel-pazarlama-bakis-acisiyla-istanbuldaki-4-ve-5-yildizli-otellerde-bir-uygulama/oclc/8773382137&referer=brief_results