Makale Medya İletişim 2006

İnternet Reklamlarının Pazarlama Etiği Açısından Değerlendirilmesi: Mersin Üniversitesi Öğrencileri Üzerinde Yapılan Pilot Bir Çalışma

  • Kodu: 3104
  • Eserin Orijinal İsmi: İnternet Reklamlarının Pazarlama Etiği Açısından Değerlendirilmesi: Mersin Üniversitesi Öğrencileri Üzerinde Yapılan Pilot Bir Çalışma
  • Türü: Makale
  • Alan: Medya İletişim
  • Konu(lar): Pazarlama Etiği
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2006
  • Dergi İsmi: Öneri Dergisi
  • Cilt No: 7
  • Sayı No: 25
  • Sayfa Sayısı: 12
  • Sayfa Aralığı: 119 - 130
  • Anahtar Kelimeler: Pazarlama Etiği, Reklam Etiği, İnternet Reklam ve Etik
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: DergiPark
  • İnternet Kaynaklari: https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/937487