Makale İşletme 2015

Concurrent Validity of Different Religiosity Scales Used in Researches of Marketing Ethics and a Proposal for a New Religiosity Scale

  • Kodu: 4281
  • Eserin Orijinal İsmi: Concurrent Validity of Different Religiosity Scales Used in Researches of Marketing Ethics and a Proposal for a New Religiosity Scale
  • İngilizce/Türkçe İsmi: Pazarlama Etiği Araştırmalarında Kullanılan Farklı Dindarlık Ölçeklerinin Eş Zamanlı Geçerliliği ve Yeni Bir Dindarlık Ölçeği Önerisi
  • Türü: Makale
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Pazarlama Etiği
  • Dili: İngilizce
  • Orijinal Dili: İngilizce
  • Yayın Yılı: 2015
  • Dergi İsmi: Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Cilt No: 13
  • Sayı No: 4
  • Sayfa Sayısı: 14
  • Sayfa Aralığı: 15-28
  • Anahtar Kelimeler: Pazarlama Etiği, Dindarlık Ölçekleri, Eş Zamanlı Geçerlilik
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: GoogleAkademik
  • İnternet Kaynaklari: https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=2624647