Tez İşletme 2013

Pazarlama Etiğinin Müşteri Memnuniyeti ve Sadakati Üzerine Etkisi: Online Perakendecilik Sektörü Üzerine Bir Araştırma

  • Kodu: 6148
  • Eserin Orijinal İsmi: Pazarlama Etiğinin Müşteri Memnuniyeti ve Sadakati Üzerine Etkisi: Online Perakendecilik Sektörü Üzerine Bir Araştırma
  • İngilizce/Türkçe İsmi: The Effect of Marketing Ethics on Customer Satisfaction and Loyalty: A Research on Online Retailing Sector
  • Türü: Tez
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Pazarlama Etiği
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2013
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
  • Yayın Yeri: Muğla
  • Sayfa Sayısı: 197
  • Anahtar Kelimeler: Pazarlama Etiği, Müşteri Memnuniyeti, Müşteri Sadakati, İş Ahlakı
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)