Tez İşletme 2020

Müşteri Katılımının Müşteri Sadakati ve Örgütsel Bağlılık Üzerindeki Etkisinde Memnuniyetin Aracı Rolü: Bankacılık Sektöründe Çalışanları ve Müşteriler Üzerine Bir Araştırma

  • Kodu: 6495
  • Eserin Orijinal İsmi: Müşteri Katılımının Müşteri Sadakati ve Örgütsel Bağlılık Üzerindeki Etkisinde Memnuniyetin Aracı Rolü: Bankacılık Sektöründe Çalışanları ve Müşteriler Üzerine Bir Araştırma
  • İngilizce/Türkçe İsmi: Mediating Role of Satisfaction in the Impact of Customer Participation on Customer Loyalty and Organizational Commitment: A Research on Employees and Customers in the Banking Sectors
  • Türü: Tez
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Örgütsel Bağlılık
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2020
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Marmara Üniversitesi
  • Yayın Yeri: İstanbul
  • Sayfa Sayısı: 178
  • Anahtar Kelimeler: Müşteri Katılımı, Müşteri Sadakati, Örgütsel Bağlılık, Bankacılık Sektörü
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)