
Tez Eğitim
Okul Yöneticilerinin Pozitivist ve Kaos Yönetim Anlayışlarını Benimsemelerinin Kendilerinin ve Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılık Düzeylerine Etkileri
- Yazarlar : Mehmet Emin Usta
- Kodu: 7276
- Eserin Orijinal İsmi: Okul Yöneticilerinin Pozitivist ve Kaos Yönetim Anlayışlarını Benimsemelerinin Kendilerinin ve Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılık Düzeylerine Etkileri
- İngilizce/Türkçe İsmi: The Effects of School Administrators Positivist or Chaos Management Styles on Commitment Levels of their Own and the Teachers
- Türü: Tez
- Alan: Eğitim
- Konu(lar): Örgütsel Bağlılık
- Dili: Türkçe
- Orijinal Dili: Türkçe
- Yayın Yılı: 2013
- Tezin Yapıldığı Kurum: Fırat Üniversitesi
- Yayın Yeri: Elazığ
- Sayfa Sayısı: 263
- Anahtar Kelimeler: Okul Yöneticileri, Pozitivist Yönetim, Örgütsel Bağlılık
- Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)

Tez
Okul Yöneticilerinin Pozitivist ve Kaos Yönetim Anlayışlarını Benimsemelerinin Kendilerinin ve Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılık Düzeylerine Etkileri
Yazarlar : Mehmet Emin Usta
Detaylar
Kodu | 7276 |
Eserin Orijinal İsmi | Okul Yöneticilerinin Pozitivist ve Kaos Yönetim Anlayışlarını Benimsemelerinin Kendilerinin ve Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılık Düzeylerine Etkileri |
İngilizce/Türkçe İsmi | The Effects of School Administrators Positivist or Chaos Management Styles on Commitment Levels of their Own and the Teachers |
Türü | Tez |
Alan | Eğitim |
Konu(lar) | Örgütsel Bağlılık |
Dili | Türkçe |
Orijinal Dili | Türkçe |
Yayın Yılı | 2013 |
Tezin Yapıldığı Kurum | Fırat Üniversitesi |
Yayın Yeri | Elazığ |
Sayfa Sayısı | 263 |
Anahtar Kelimeler | Okul Yöneticileri, Pozitivist Yönetim, Örgütsel Bağlılık |
Bilgilerin Alındığı Kaynak | Ulusal Tez Merkezi (YÖK) |