Tez Halkla İlişkiler 2019

Kurumsal İtibar Algısının Örgütsel Vatandaşlık Davranışına Etkisi

  • Kodu: 7711
  • Eserin Orijinal İsmi: Kurumsal İtibar Algısının Örgütsel Vatandaşlık Davranışına Etkisi
  • İngilizce/Türkçe İsmi: The Effect of Corporate Reputation Perception on Organizational Citizenship Behavior
  • Türü: Tez
  • Alan: Halkla İlişkiler
  • Konu(lar): Örgütsel Vatandaşlık
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2019
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Avrasya Üniversitesi
  • Yayın Yeri: Trabzon
  • Sayfa Sayısı: 112
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal İtibar, Örgütsel Vatandaşlık Davranışı, Örgüt, İşgören
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)