Makale Medya İletişim 2015

Reklamda Etik İlkelerin Önemi ve İdari Denetim Yöntemi Olarak Reklam Kurulunun İşlevi

  • Kodu: 8817
  • Eserin Orijinal İsmi: Reklamda Etik İlkelerin Önemi ve İdari Denetim Yöntemi Olarak Reklam Kurulunun İşlevi
  • İngilizce/Türkçe İsmi: The Importance of Ethical Principles in Advertisement and the Function of the Advertisement Board as an Administrative Control Method
  • Türü: Makale
  • Alan: Medya İletişim
  • Konu(lar): Medya Etiği
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2015
  • Dergi İsmi: İş Ahlakı Dergisi
  • Cilt No: 8
  • Sayı No: 2
  • Sayfa Sayısı: 29
  • Sayfa Aralığı: 233-261
  • Anahtar Kelimeler: Reklam, Etik İlkeler, İdari Denetim, Reklam Hukuku
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: İş Ahlakı Dergisi
  • İnternet Kaynaklari: https://isahlakidergisi.com/content/6-sayilar/16-8-cilt-2-sayi/m0079/ozkan.pdf