Makale İşletme 2016

Sosyal Pazarlama ve Ahlaki Boyutları

  • Kodu: 8830
  • Eserin Orijinal İsmi: Sosyal Pazarlama ve Ahlaki Boyutları
  • İngilizce/Türkçe İsmi: Social Marketing and its Moral Dimensions
  • Türü: Makale
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Pazarlama Ahlakı
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2016
  • Dergi İsmi: İş Ahlakı Dergisi
  • Cilt No: 9
  • Sayı No: 2
  • Sayfa Sayısı: 35
  • Sayfa Aralığı: 283-307
  • Anahtar Kelimeler: Sosyal Pazarlama, Sosyal Pazarlama Ahlakı, Sosyal Sorunlar, Ahlaki Sorunlar
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: İş Ahlakı Dergisi
  • İnternet Kaynaklari: https://isahlakidergisi.com/content/6-sayilar/18-9-cilt-2-sayi/m0090/torlak.pdf