Makale İşletme 2013

İşletme Öğrencilerinin Dindarlık Düzeyleri ve Etik Niyetlerinin Pazarlama Etiği Bağlamında Değerlendirilmesi

  • Kodu: 958
  • Eserin Orijinal İsmi: İşletme Öğrencilerinin Dindarlık Düzeyleri ve Etik Niyetlerinin Pazarlama Etiği Bağlamında Değerlendirilmesi
  • Türü: Makale
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Pazarlama Etiği
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2013
  • Dergi İsmi: Business and Economics Research Journal
  • Cilt No: 4
  • Sayı No: 3
  • Sayfa Sayısı: 18
  • Sayfa Aralığı: 111-129
  • Anahtar Kelimeler: İşletme Öğrencileri, Dindarlık, Etik Niyetler, Pazarlama Etiği
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: GoogleAkademik
  • İnternet Kaynaklari: https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=2297434